Ben jij aansprakelijk?

Het gebeurt altijd als je het niet verwacht: een glas rode wijn over de nieuwe vloer bij vrienden, de overstekende voetganger die je al fietsend net niet op tijd ziet of je hond die het nieuwe maatpak van je baas vol enthousiasme aan stukken scheurt. Wat je ook gebeurt, zodra iemand jou aansprakelijk stelt ben je blij met onze aansprakelijkheidsverzekering!

Neem direct contact op
scrollen

Wat je wilt weten over onze aansprakelijkheidsverzekering:

  • Je bent wereldwijd verzekerd.
  • Je kunt kiezen uit een verzekering voor eenpersoonshuishouden of meerpersoonshuishouden.
  • Je kunt het verzekerde bedrag zelf kiezen.
  • Onze aansprakelijkheidsverzekering geldt voor letsel- én materiële schade.
  • Optioneel: sterdekking voor als vrienden of familie op je kinderen of huisdieren passen, je spullen huurt van anderen of er als er iets gebeurt in je tweede woning, recreatiewoning of caravan.
  • Je kiest zelf je eigen risico uit drie opties.

Aansprakelijkheidsverzekering afsluiten of aanpassen

Een aansprakelijkheidsverzekering is een verzekering die schade vergoedt waar je wettelijk aansprakelijk voor bent. Dat zijn schades die je toebrengt aan personen of andermans spullen.

Wat is een goede dekking?

Op dit moment hebben nog veel mensen een aansprakelijkheidsverzekering die schades vergoedt tot EUR 1.250.000,-. Hoewel dit bedrag groot lijkt, zien wij dat er steeds vaker situaties ontstaan waarin dit niet voldoende is om alle schade te dekken. Een dekking van EUR 2.500.000,- biedt extra bescherming en gemoedsrust. Met de stijgende kosten en schadeclaims kan het verhogen van het verzekerde bedrag ervoor zorgen dat je niet met onverwachte en mogelijk aanzienlijke financiële lasten wordt geconfronteerd.

Vul onderstaand formulier in om een nieuwe Aansprakelijkheidsverzekering af te sluiten of jouw huidige dekking te verhogen.

Aansprakelijkheidsverzekering contact

Wat klanten over ons zeggen

Er wordt goed geluisterd naar de wensen en de mogelijkheden worden duidelijk toegelicht.

star
star
star
star
star
Familie Steeghs 2024

De factuur en kosten zijn aan het begin uitgelegd: Prijs en kwaliteitsverhouding is goed. Ook een goede klik met de adviseur.

star
star
star
star
star
W. Coenders 2024

De adviseur heeft ons goed geholpen. Hij heeft alle opties goed toegelicht en uitgelegd. Hij had het wel in de gaten als we iets niet helemaal begrepen en vroeg dat ook. Geduldig en duidelijk lichtte hij dan alles nogmaals toe. Hij nam de tijd voor ons en was goed bereikbaar als we hem nodig hadden.

star
star
star
star
star
Vivian 2024

Duidelijk in uitleg en onderbouwingen. Correct afspraken nakomen!

star
star
star
star
star
Nicole 2024

Perfecte uitleg en snelle reacties. In tegenstelling tot anderen waar men lang op antwoord moet wachten.

star
star
star
star
star
Paul Hagenkamp 2023

Deskundig advies en grote betrokkenheid.

star
star
star
star
star
Relatie uit Weert 2023

Je wordt er netjes te woord gestaan. En hebben ruim de tijd voor je om alles uit te leggen.

star
star
star
star
star
Relatie uit Weert 2023

Mijn schade is goed en snel afgewerkt. Dit vind ik een belangrijke reden om jullie aan te bevelen.

star
star
star
star
star
Relatie uit Melderslo 2023

Contacten verlopen goed; wordt correct geholpen.

star
star
star
star
star
Relatie uit Panningen 2023

Goede, toegankelijke en informele begeleiding.

star
star
star
star
star
Relatie uit Afferden 2023

Wij zijn tevreden! Ga zo door.

star
star
star
star
star
Relatie uit Beringe 2023

Alles is prima verlopen! Leuk gesprek met de adviseur gehad.

star
star
star
star
star
Anoniem 2023

Een snelle verwerking van een schade. We zijn tevreden!

star
star
star
star
star
Relatie uit Arcen 2021

Telefonisch en per e-mail goed bereikbaar en snelle afhandeling. Heel prettig contact met de medewerkers.

star
star
star
star
star
Relatie uit Overloon 2021

Ik ben al jaren klant bij Summa en heel tevreden. Ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe anderen het doen.

star
star
star
star
star
Relatie uit Egchel 2021

Is prima zo. Een 9 of 10 is zelden te bereiken met digitalisering, omdat te veel zaken toch heel persoonlijk zijn

star
star
star
star
star
Relatie uit Herten 2021

Communicatie goed, snelle en correcte afwerking

star
star
star
star
star
Relatie uit Bergen 2021

Betrouwbaar in de afspraken, helder van uitleg en altijd bereid tot goede adviezen

star
star
star
star
star
Relatie uit Roermond 2021

Snelle en duidelijke communicatie, snelle reactie bij schade.

star
star
star
star
star
Relatie uit Siebengewald 2021

Korte lijntjes, snelle afhandeling, vriendelijk

star
star
star
star
star
Relatie uit Melderslo 2021

Snelle en duidelijke communicatie. Polis goed leesbaar.

star
star
star
star
star
Relatie uit Kerkrade 2021

Korte lijnen. Je wordt vriendelijk en goed geholpen als er vragen of claims zijn.

star
star
star
star
star
Relatie uit Venlo 2021

Snel, makkelijk en mijns inziens zorgvuldig.

star
star
star
star
star
Relatie uit Melderslo 2021

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Maar neem natuurlijk gerust contact met ons op als jouw vraag er niet tussen staat.

Ik ga een andere auto kopen, hoe kan ik dit op mijn verzekering wijzigen?

Je kunt online het formulier invullen of je wijziging telefonisch aan ons doorgeven via 088 – 78 66 200.

Heeft deze vraag je geholpen?
Ik ga met pensioen, waar kan ik nu al op letten?

Dat ligt aan je wensen; wij kijken graag samen met jou wat je wensen zijn en welke route je nu al kunt bewandelen om met een gerust hart met pensioen te kunnen gaan. Plan daarom gerust een gesprek met ons in.

Heeft deze vraag je geholpen?
Ik ga op vakantie, waar moet ik op letten?

Heb je al een reisverzekering? Kijk dan wat je dekking is en of die geldt voor de plek waar je heen gaat. Heb je nog geen reisverzekering? Sluit deze dan eenvoudig af . Je kunt ons ook even bellen, dan kijken we er samen naar.

Heeft deze vraag je geholpen?
Ik wil een andere woning gaan kopen, welke mogelijkheden heb ik?

Een andere woning heeft gevolgen voor je huidige hypotheek óf je moet voor het eerst een hypotheek afsluiten. Neem contact met ons op via 088 – 78 66 2320 en we kijken samen wat je mogelijkheden zijn.

Heeft deze vraag je geholpen?
Ik wil een rekening afsluiten bij de Regiobank. Kan dat?

Jazeker, dat kan. Maak hiervoor een afspraak met een van onze medewerkers via 088 – 78 66 200.

Heeft deze vraag je geholpen?
Ik heb schade, wat moet ik doen?

Meld je schade online of bel met een van onze medewerkers op 088 – 78 66 230.

Heeft deze vraag je geholpen?
Mijn kind gaat op kamers, kan ik dit verzekeren?

Ja, dat kan. Je kunt bij je inboedelverzekering een verzekering afsluiten voor de inboedel van je kind. Neem even contact met ons op en wij regelen het voor je.

Heeft deze vraag je geholpen?
Mijn kind wordt 18 jaar, verandert er dan iets in onze verzekeringen?

Jazeker, vanaf 18 jaar moeten kinderen een eigen ziektekostenverzekering afsluiten. Dat kan online of bel even met ons.

Heeft deze vraag je geholpen?
Ons kindje is geboren, wat betekent dit voor mijn verzekeringen?

Kinderen zijn vaak meeverzekerd, dan moeten ze wel aangemeld zijn. Neem contact met ons op, dan kijken we wat er aangepast moet worden en dan regelen we dit voor je.

Heeft deze vraag je geholpen?
Alle vragen bekijken