Wij zijn Summa.

Wie ben jij?

Achter iedere aanvraag schuilt een verhaal. En achter ieder verhaal schuilt een mens. Wij leren jou graag kennen, want alleen dan kunnen we jou écht helpen.

Op deze pagina draaien we de rollen even om en leer jij ons iets beter kennen.

scrollen

Ons merkverhaal

We hebben onze identiteit vastgesteld met behulp van de Golden Circle van Simon Sinek. Een interessant traject om te doorlopen met een deel van ons team. Samen hebben we onze kern vastgesteld: waarom doen we eigenlijk wat we doen? En hoe doen we dat? Onze conclusie: in alles wat wij doen stellen wij de mens centraal. Iedere aanvraag heeft een verhaal en ieder verhaal is van een uniek persoon. Op basis hiervan is ons nieuwe merkverhaal geschreven. Dit merkverhaal draagt uit wie we zijn en hoe wij de toekomst tegemoet willen gaan.

Kijk je met ons mee? Tip: zet je geluid aan!

Onze nieuwe uitstraling

Je ziet het natuurlijk al, onze uitstraling is compleet vernieuwd en verbeterd. Deze nieuwe uitstraling sluit aan op ons merkverhaal en wie we zijn. We zijn trots op deze nieuwe, krachtige look waarmee we onze persoonlijke manier van werken nog meer willen benadrukken.

Kijk zeker ook even bij onze medewerkers; jouw vertrouwde gezichten binnen Summa vind je hier terug.

Naast deze website, zijn ook onze social media kanalen en onze digitale nieuwsbrief vernieuwd. Dezelfde stijl zie je vanaf nu overal terug, dus ook op documenten die je vanaf nu van ons ontvangt. Zie je toch nog ergens ons oude logo? Laat het ons gerust even weten!

Volg ons op Facebook

Onze partners

We hebben dit traject niet alleen doorlopen. Samen met de bedrijven van HUB73, aangestuurd door Willems Projectmanagement, is deze volledige verandering doorgevoerd: