Heb je een vraag?
Onze klantenservice staat voor je klaar. Onder werktijd kun je telefonisch of per mail contact opnemen. Buiten kantooruren kun je je vraag stellen per mail of via ons contactformulier. Wij komen er dan zo snel mogelijk bij jou op terug.
Veelgestelde vragen
Hier vind je veelgestelde vragen én de antwoorden. Heb jij een andere vraag? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij helpen je graag verder.
Is er een medewerker ziek? Je kunt eenvoudig ziek- of herstelmeldingen van medewerkers doorgeven via het portal van de verzuimverzekering. Kom je er niet uit of heb je hulp nodig? Bel dan 088 – 78 66 230 of mail via zakelijk@summa.nl.
Je kunt zelf aangeven of je correspondentie liever per post of per mail ontvangt. Stuur een e-mail naar zakelijk@summa.nl met de keuze en wij passen het voor jou aan.
Laat je vooraf informeren over de risico’s en zaken waar je als ondernemer mee te maken kunt krijgen. Welke risico’s dat precies zijn, is volledig afhankelijk van het bedrijf dat je wilt starten en het al dan niet aannemen van personeel. We helpen je dan ook graag persoonlijk, want door jou te leren kennen, kunnen we jou optimaal helpen.
Bij ziekte dient de werkgever het loon door te betalen. Het is daarom verstandig om de medewerker aan te melden op de verzuimverzekering via de portal van de verzekeraar. Heb je hulp nodig? Bel ons op 088 – 78 66 230 of mail via zakelijk@summa.nl.
Ja, dat kan. We kunnen dit voor je regelen via de Regiobank. We kunnen ook een spaarrekening voor je openen. Dit kan alleen in combinatie met een betaalrekening.
Alle info hierover vind je hier
Op de website van het RDW staat een tool waarmee je kunt bekijken welke voertuigen kentekenplichtig zijn.
Downloads
Reactietermijnen
We reageren zo snel mogelijk op een informatie- of wijzigingsverzoek. Je ontvangt in ieder geval binnen deze periode een reactie:
Jouw verzoek | Toelichting | Reactietermijn |
Meer informatie | Je wilt informatie over onze producten, dienstverlening of over je eigen verzekering | 2 werkdagen |
Verzekering afsluiten | Je wilt bij ons (via je adviseur) een nieuwe verzekering afsluiten | 2 werkdagen |
Iets wijzigen | Je wilt iets wijzigen of aanpassen in je verzekering | 2 werkdagen |
Overzicht en documenten | Je vraagt een overzicht, berekening of document aan | 2 werkdagen |
Schadeclaim of uitkering | Je dient een schadeclaim in of vraagt een uitkering aan | 2 werkdagen |
Klacht | Je dient een klacht in over onze dienstverlening | Binnen 3 werkdagen ontvang je een bevestiging en welke stappen we gaan ondernemen, zie ook onze klachtenprocedure |